На вниманието на директорите на лицензираните ЦПО и ЦИПО

В НАПОО постъпва информация, че част от представителите на ЦПО/ЦИПО не получават кореспонденция, изпращана от ИС на НАПОО. Причините е възможно да бъдат:

1) писмата стигат до кореспондентите, но са в spam, junk или trash папките.

2) писмата не са доставени до електронната  поща, посочена за контакт в ИС на НАПОО.

Aко e налице подобен проблем следва да направите следното  – въпросните съобщения трябва да се въведат ръчно в white list – в съответния mail server (в cPanel)/mail client (например OUTLOOK). В  Gmail през settings > Filters and Blocked Addresses.

Ако причината е в локална антивирусна програма – моля да се укаже в нея, че тези съобщения не са spam/junk.

Във връзка с установен технически проблем при изпращане на електронна поща от сървъра на НАПОО към сървъра на mail.bg, abv.bg и yahoo.com, Ви препоръчваме в Информационната система на НАПОО в профила на своя център да въведете друг алтернативен електронен адрес за контакти. По този начин ще се обезпечи безпроблемно получаване на информация, която е от полза за вашата работа.